-

Min fina vän Angelina har blivit min sambo under tiden älsklingen är bortrest. Vår första dag blev liiiite för sen. Den innefattade; en tripp till haninge, vi har även agerat moraliskt stöd när Mattias sa upp sig, firade uppsägningen med kebab OCH pasta, massa solsidan-tittande, en sväng till ica, monopoooool och sist men inte minst kollade vi på the blind side!
Måste jag säga att det var svårt att ta sig upp imorse?

Nu har hon åkt till jobbet, jag ska skriva lite på min tenta och snart ska även jag till jobbet. Ikväll då? Jooooo massa mys hos mig med massa fina människor!

Ps. Jag glömde att vi hade konferenssamtal på mobilen också. Jag, Mattias, Angelina och Joakim pratade samtidigt. Det var stöööööört roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0