update

Igår var jag, älsklingen och hans syster och hälsade på deras bror. Efter det åkte jag hem till Patricias föräldrar och hälsade på lilla Madeleine plus alla andra gullungar.

Idag har jag varit i skolan hela dagen, vi är äntligen färdiga med rapporten! Har även haft en helvetesdag i haninge centrum där bankomaten gav mig kortet men inte pengarna. Den blev bara svart. Ringde kundtjänst som sa att det kunde dröja fyra timmar innan teknikerna skulle kontakta mig och jag har fortfarande inte blivit uppringd men pengarna har kommit in på kontot igen i alla fall. Nu ska jag mysa massor med min älskling och imorgon har jag sovmorgon och efter skolan blir det lite kvällsjobb. Det var ett tag sen nu så jag ser fram emot det!


Jag och söta polarn igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0