produktmomentkorrelationskoefficienten

Igår var jag i skolan i alldeles för många timmar och så fort jag kom hem åkte jag iväg med Patricia. Jag minns inte ens hur jag somnade, om jag sa godnatt till älsklingen eller när jag somnade igår. Jag var nog lagom trött. Upp till skolan tidigt imorse, kom därifrån vid 14.00 och så fort jag kom hem var det bara att börja skriva på forskningsrapporten. Vaknade för några minuter sen av att älsklingen ringde och väckte mig. Det är inte skönt at sova med böcker bredvid sig och datorn i knät. Jag lovar. Nu ska jag försöka släppa skolan i någon timme för älsklingen ska snart hämta mig, vi ska på middag hos hans föräldrar och sen blir det nog lite mer plugg. Skjut mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0