full rulle

Helgen hos mormor var toppen. Tog en paus hos älskade moster på hemvägen så jag var en lagom lycklig tjej när vi kom hem i söndags. Blev träning på kvällen och sen totaldeckade jag i sängen.

Upp och jobba i måndags. Helvetesdag på jobbet. Mötte upp Angelina när hon slutade jobba för en promenix och jag totaldeckade även denna kväll i sängen.

Igår var jag ledig. Upp tidigt för att åka till laserkliniken, därifrån åkte jag och träffade en gammal arbetskompis på hans nya restaurang. Satt och pratade ett tag och sedan åkte jag till naprapaten och sen direkt till Maddes salong för att få håret fixat.

Idag har jag jobbat igen. Kom hem för snart en timme sen och har tagit itu med vissa skolgrejer som jag skjutit upp alldeles för länge. Imorgon är det back to hell som gäller och jag ser inte fram emot den här kursen. Inte alls. Nu; springa ner till gymmet för ett skönt steppass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0