dan före dopparedan

I söndags blev det inget pluggande, gick hem till Mikaela och Jennifer istället. Det var mycket trevligare än att plugga kan jag lova! Igår var det heldag i skolan med opponering. Vi blev godkända på både opponeringen och forskningsrapporten med riktigt bra omdöme från läraren. Inget klagomål alls på den delen jag hade skrivit faktiskt! *Stolt*

Hur som helst, idag måste det pluggas för imorgon smäller det. Ska bli skönt när tentan är gjord för då är jag ledig från skolan i en hel dag. Även om jag jobbar då så är det en frihet att slippa tänka på chi2 och korrelationskoefficienter hit och validitet och reliabilitet dit. Nu; äta min hemmagjorda müsli och sen gräva ner mig i böckerna.

Dagens vill ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0