sjukstuga

Mammas pojkvän och hans syster är på besök. Alltså är jag inte välkommen i köket för att smitta någon. Istället får jag ligga bredvid min fina älskling som jag redan har lyckats smitta. Känner mig elak men jag är ändå glad. För jag har inte pussat honom på två dygn men om han blir sjuk ska jag pussa sönder honom.

Kvällen igår var ett helvete. Trots att jag proppat i mig två alvedon steg min feber hela tiden och när den var uppe i nästan 40 grader började mamma bli orolig så hon kastade in någon tablett som lyckades sänka febern två grader i alla fall. Kan ju lova att sömnen inte har varit den bästa inatt.




Kommentarer
Postat av: Emilvilja

Very nice site. Will sure visit again.

2011-11-17 @ 11:26:21
URL: http://emilvilja.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0