måndag

Mina fina vän Sabina körde mig till ica maxi tidigare idag för att införskaffa piggelin, halstabletter, juice och en grymt äcklig lasagne. Har i alla fall lyckats äta lite nu och piggelinen gör susen i någon minut kan jag lova. Hur som helst, jag mår bättre ikväll och har pussat sönder min prins. Har inte pussat honom sen i fredags för att undvika att smitta honom så jag höll på att bli lite tokig här på slutet..

Imorgon ska jag jobba min första dag på nya jobbet. Kommer kännas som ett nytt jobb varje dag när man slussas runt men i början kommer andra saker vara krångliga som timrapporter och så vidare. På kvällen blir det middag hos prinsens syster som åker till Egypten snart. Jag är inte alls avundsjuk!

Du är den bästaste som finns, tack för allt du gör för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0