hela veckan

Har haft fullt upp sen jag blev frisk.

I tisdags var det jobb i huddinge och sen en promenad hem till Sandra och Tommy där vi blev bjudna på middag och massa spel. Igår hade jag skola hela dagen och på kvällen blev det en sväng till coop innan jag totaldeckade framför en film. Idag har jag haft skola och imorgon är det jobb igen. Faktum är att jag inte är helt frisk än så snart måste jag nästan bli frisk till 100% så att jag kan börja träna igen.

Annars har jag varit superduktig och läst rätt mycket av kurslitteraturen för den här kursen. Har betalat av huuur mycket saker som helst och ska leva fattigt den här månaden. Nu; läsa färdigt, springa till tvättstugan, hämta älsklingen och sen åka och handla lite. Idag är en bra dag och jag älskar typ allt och alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0