det sägs att tiden läker alla sår

För tillfället känner jag sorg. En sorg som jag delar med två underbara människor. Mina vänner som har valt att gå skilda vägar efter ett fint förhållande. De här två personerna håller jag varmt om hjärtat. J, för alla gånger du frågat hur jag verkligen mår. Och för den gången då jag grät emot din axel bara en sekund innan jag ställde mig i kassan med ett trasigt leende. N, för alla småpauser på jobbet där vi har pratat om dig och J, alla gånger du har bett mig om råd och alla tusentals gånger vi har skrattat tillsammans. Alla gånger du har kommit till jobbet och sagt "hej älskling" och fått mig glad. Jag känner mig så ledsen för er bådas skull, för ni vet att för mig var ni kärlek. Ni var det underbara paret som spred glädje. Jag kan inte göra annat än att försöka stötta er båda, göra er glada men ändå vara ärlig. Jag saknar er mina älsklingar! Ni kommer alltid vara mina älsklingar och jag hoppas att det blir bra med tiden, för er båda.


Kommentarer
Postat av: Jenny

nejmen gud nu börjar jag störtgråta. Fan va fint du skriver emma.. tack<3

2011-01-16 @ 18:28:58
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0