min sjukaste vän

Känner mig lagom duktig som har tagit mig igenom den här skoldagen och dessutom tränat. Blir ingen bodypump för mig ikväll, ska iväg till solna en sväng (hade totalt glömt bort det) så därför körde jag ett stenhårt pass på gymmet. Just nu skriver jag på vår dugga om geriatriska sjukdomar. Hoppas på att bli klar med den imorgon så att jag kan fokusera på tentan och läsandet i helgen och nästa vecka.

Idag har det inte blivit något äventyr med Sabina heller. Det känns väldigt tomt. Men ikväll eller imorgon så blir det förhoppningsvis något knäppt.

Den sista januari tappade vi taket på bilen..


Och strax därefter fick vi för oss att bygga lägenheter..

Den första februari åt vi glass och trotsade kylan och igår fick hon mig att smaka sushi som utan tvekan är det äckligaste jag någonsin ätit. Efter det fick jag en diskborste i present av min kära vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0